Start
Maskotka partnerem nauczyciela na lekcji języka obcego
- Urszula Kropaczewska
- Odsłony: 1005
Żeby dobrze uczyć języka obcego małe dzieci nie wystarczy ukończyć odpowiedni kierunku studiów filologicznych. Nieodzowna staje się jest również znajomość procesów psychomotorycznych zachodzących w trakcie rozwoju dziecka. Możliwość przyswajania wiedzy odzwierciedla odpowiedni poziom rozwoju mózgu, w którym znajdują się ośrodki odpowiedzialne za funkcje psychomotoryczne. Procesu tego nie da się sztucznie przyspieszyć, można go natomiast – co czyni wiele dyscyplin naukowych – badać i obserwować. Wiedza na temat procesów psychomotorycznych pozwala nauczycielowi dostosować pracę do możliwości rozwojowych ucznia.
Co to znaczy znać język obcy.
- Urszula Kropaczewska
- Odsłony: 3847
Znajomość języka obcego wydaje się być sprawnością charakteryzującą wielu ludzi, którzy nazywają siebie kompetentnymi użytkownikami języka obcego. To co kryje się pod hasłem: „kompetentny użytkownik języka” omówione zostanie w tymże artykule.
Piosenka na lekcji języka angielskiego
- Urszula Kropaczewska
- Odsłony: 143159
Motywacja i zainteresowanie uczniów należą do najważniejszych czynników, jakie należy brać pod uwagę, opracowując lekcje. Są różne sposoby polepszania efektywności lekcji i wzrostu zainteresowania i motywacji uczniów.
Metody nauczania języka angielskiego
- Urszula Kropaczewska
- Odsłony: 2832
W nauczaniu języka angielskiego wykorzystuje sie wiele metod, zarówno konwencjonalnych, jak i niekonwencjonalnych.
Według W. Okonia „metoda to systematycznie stosowany sposób postępowania prowadzący do założonego wyniku. Na dany sposób postępowania składają się czynności myślowe i praktyczne, odpowiednio dobrane i realizowane w ustalonej kolejności.”
Techniki natomiast są bliżej skonkretyzowanymi sposobami realizowania zamierzonych metod. Podporządkowane są metodom badawczym, pełniąc wobec nich służebną rolę. Metody i techniki badawcze nie wykluczają się , ale pozostają ze sobą w ścisłym związku i wzajemnie się uzupełniają.
Gry i zabawy przy użyciu flashcards
- Urszula Kropaczewska
- Odsłony: 1783
Jest wiele sposobów na wykorzystanie obrazków, popularnie nazywanymi Flashcards do nauki słówek, struktór gramatycznych, czy poprawnej wymowy; Przy pomocy obrazków mozna tworzyć dialogi, wywołać burze mózgów, czy zachęcic do dyskusji, oraz opowiadac historyjki.
Strona 2 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec